Venom 2018 Movie Raar onderhoudend

Marvel filmische universum is zeer onvoorspelbaar na het vrijgeven van een overvloed van hun personages uit helden, schurken en antiheros. Nu de komst van Venom Origin film is bij de hand en laat ons weten wat is symbiote is alles over en wat zijn de personages in de MCU featured in de film.

Oorspronkelijk werd onthuld door wonderen dat symbioten zijn een vreedzame soort van buitenaardse specie en heeft hun eigen planeet waar ze gedijen en wensen voor de ontwikkeling van de stad tot ze een aantal kwestie in hun planeet totdat ze verdwalen in de ruimte en landde op aarde. Afgezien van Venom, we hebben gekend symbiote zoals bloedbad, maar we kunnen hem niet zien gewoon nog in de film. Verder in Comics kan ook Anne Weying, ex-vrouw van Eddie Brock omvatten. Ze speelt een grote rol in het helpen van Spider-man in de strip, wanneer Spider-man probeert te overweldigen GIF om Brock te brengen aan de autoriteiten voor zijn misdaden.

De volgende symbiote kunnen we leren is de naam Riot, zal hij de bestrijding van GIF in de film. Hij is misschien niet de meest krachtige symbiote, maar hij lijkt te zijn een partij als het GIF. In feite is het moeilijk om hun verschil te onderscheiden, zo niet voor hun verschillende persoonlijkheden.

Terwijl de nieuwe Venom film geen bloedbad hebben, zullen we naar een andere krachtige symbiote naam bacteriofagen te zien. Hij is een combinatie van GIF en bloedbad. Hij is zeer krachtig symbiose met grote kracht en heeft het vermogen van GIF. Hij kan ook messen maken in zijn handen net als bloedbad. Als je je afvraagt waar Carnage is deze keer, zou hij waarschijnlijk overwinteren in het laboratorium van Life Foundation. Ik denk dat we zullen zien bloedbad in de toekomst. Niettemin terwijl hij een monster is kan hij GIF of zelfs slachting niet verslaan. Het verhaal van de bacteriofagen begint toen hij met een persoonsnaam Carl Mach werd gemengd die de leider van symbiotes van het laboratorium van de Stichting van het leven werd maar niet om schreeuwen te controleren.